Over ons

Over ons

YouTubeMarketing is acht jaar geleden gestart als een enthousiast team van online video advertisement specialisten.
Het doel van YouTubemarketing is van het begin af aan geweest om klanten te ondersteunen met het opzetten van succesvolle YouTube marketing campagnes.

Onze combinatie van marktkennis en ervaring zorgt er voor dat wij u als geen ander kunnen begeleiden in uw proces.
Wij maken van uw YouTube campagne een gegarandeerd succes!

team_image
Projectmanager

Thomas van Heusden

Thomas is ons commerciële mastermind. De go-to-guy als het gaat over de mogelijkheden rondom marketing op YouTube.

team_image
Engagement specialist

Jan-Pieter Roorda

Met zijn jarenlange ervaring in de commerciële wereld kan Jan-Pieter zich als geen ander verplaatsen in uw doelgroep en met u meedenken.

team_image
Creative director

Marilise Boeve

Als creative director is Marilise de creatieve geest. Met haar passie en gedrevenheid is zij een aanvulling voor elk team.

team_image
Media executive

Dennis van Bekhoven

Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van media, social influencers en de gerelateerde vakgebieden.

team_image
Video Campagne Manager

Thijs van Leeuwen

Thijs zorgt ervoor dat alle videocampagnes goed en strak opgezet zijn.
Als er specifieke doelstellingen, targets of ander wensen zijn denkt hij graag met je mee.

Onze manier van werken

Bij ons staan de wensen en behoeften van de klant centraal, na een goed persoonlijk gesprek gaan wij om de tafel zitten om gezamenlijk tot de beste media strategie te komen.
Als YouTubeMarketing werken wij met korte lijnen en betrekken onze partners graag bij de stappen binnen het proces. In het verleden hebben wij al succesvol samengewerkt met partijen als Sony, Audi en MINI. Ondanks de jarenlange ervaring die wij hebben opgedaan in ons vakgebied,  leren wij nog steeds elke dag en luisteren we nog steeds graag naar de opmerkingen van onze klanten  om onze services nog beter te kunnen maken!

Engagement

Bij het opzetten van YouTube campagnes is het sleutelwoord engagement. In het tijdperk van ‘2-way communications’ is de consument machtiger dan ooit. Een slechte opzet van uw online video campagne kan zorgen voor lage viewcounts of zelfs negatieve reacties en beoordelingen. De juiste communicatie strategie is van levensbelang voor het slagen van uw campagne. Een online video campagne moet op maat worden afgestemd voor de maximale engagement met uw doelgroep, luister en leer van uw klanten en bouw een band op met uw doelgroep!